پاسخ آقای علی نیکنام خطاب به آقای احمد علی‌پور و مطالب وی را بخوانید

پاسخ آقای علی نیکنام خطاب به آقای احمد علی‌پور را بخوانید:

✍دوستان و اعضای محترم گروه پهلوانان و پیشکسوتان و اهالی محترم کشتی باچوخه، از جنابعالی در نگارش و رعایت شئونات اخلاقی توقع بیشتری دارند، به هر حال مسئول هستی، اگر ابهامی و یا سوالی هست، باید با سعه صدر جوابگو باشید.
برادر عزیز
اگر دقت کنید، در ذیلِ ابلاغی که همین روزهای اخیر جناب آقای شوشتری رئیس انجمن استان به آقای علی کوهستانی به عنوان رئیس کمیته داوران استان داده‌اند، امضای رئیس انجمن کشتی باچوخه استان خراسان رضوی قید شده است پس تاکنون هرچه بوده در قالب انجمن بوده نه کمیته که شما می فرمائید، از کمیته به انجمن ارتقاء یافته است در حالی که چنین نبوده است.

در سال گذشته و حتی امسال جناب آقای ابراهیم آبادی خیلی تلاش کردند که کشتی باچوخه زیر مجموعه‌ی فدراسیون جودو باشد ولی جناب آقای قائمی ابستادگی کردند تا این اتفاق نیفتد، حال به این راحتی زیر مجموعه کشتی آزاد می‌شود. حال اگر آقای دبیر دوره‌ی بعد رای نیاورد و یک فرد دیگری انتخاب شد که اصلا جناب آقای شکفته و یا برنامه های ایشان را قبول نداشت، تکلیف چیست؟ اگر نمایندگانی که صورتجلسه را امضاء کرده‌اند با این عملکردِ ضعیفشان نسبت به وضعیت اقتصادی مردم و نارضایتی بیش از حد و برنامه‌های ضعیفشان، در دوره‌ی بعد رای نیاوردند، آیا آن امضاها اثر دارد؟

کاش استقلال کشتی با چوخه تا زمانی‌که قطعی نشده بود، علنی نمی‌شد و با احساسات اهالی این رشته بازی نمی‌شد و قبل از قطعی بودن، مژده مژده مبنی بر استقلال کشتی با چوخه، به دلسوزان این رشته داده نمی‌شد. شش ماه از تصدی جدید انجمن می‌گذرد که زیر مجموعه فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی است، انجمن کشتی باچوخه کشور چه نظارتی در انتخاب و یا برنامه‌های خود داشته است جز اینکه انتصاب‌ها با نظر دو سه نفر بدون دخالت این انجمن و بدون جلب نظر پیشکسوتان و پهلوانان و بزرگان این رشته، انتخاب شده‌اند، پیشکسوتان و پهلوانان و بزرگانی که امید به استقلال این رشته ورزشی داشتند و اگر هئیت کشتی آزاد در استان در صورت الحاق کشتی باچوخه به فدراسیون کشتی، اجازه‌ی انتخاب و یا نظارت و غیره را به انجمن ندهد، چه اقدام قانونی می‌توانید انجام دهید، جز تسلیم مطابق مقررات قانونی، چون زیر مجموعه کشتی آزاد هستید. در هر حال به‌نطر اینجانب اگر همکاری می‌شد که کشتی باچوخه زیر مجموعه فدراسیون جودو باشد چون هر دو رشته، مرتبط باهم هستند، قطعا موفقیت در کشتی باچوخه بهتر بود.
موفق باشید.

متن نامه آقای علی پور را در ادامه بخوانید. البته پیشاپیش از عبارات ناشایستی که بکار برده‌اند، عذرخواهی می‌شود.

آقای احمد علی‌پور چنین نوشته بود:

سلام، یک آدم باید چقدر بی‌شرف و بی‌وجود و بی‌وجدان باشد که بیاید و بگوید که ما انجمن بودیم!
آخه بی‌شرفی هم حدی دارد، چون به قول خودشان چوخه که همان کت و لباس ورزشی هست، در مدت ریاست جناب آقای قائمی در فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی به کمیته تنزل پیدا کرده بود و احکامی هم که داده می‌شد به عنوان رئیس کمیته چوخه معرفی می‌شدند. نمونه‌ی احکامش هست و حکم جناب آقای قاسم اسدی که از طرف جناب آقای قائمی داده شده بود، به عنوان رئیس کمیته چوخه خراسان رضوی انتخاب شدند. در دوره جناب آقای قائمی علاوه بر کمیته شدن کشتی باچوخه، اسم این ورزش هم عوض شد و از کشتی به چوخه تغییر نام داده شد ولی در این دوره تلاش شد که ابتدا از کمیته به انجمن و بعدا مستقل شدن که باتوجه به یکسری مسائل قانونی که در اولین جلسه به حضور همه عزیزان عرض خواهد شد فعلا زمان‌بر شده، با دستور جناب آقای پولادگر، ما (منظورشان از ما، انجمن کشتی باچوخه کشور است) به زیرمجموعه‌ی فدراسیون کشتی برویم و با ساختار انجمن و نامه‌اش هم موجود هست که به زودی رسانه‌ای می‌شود. حداقل ما اینقدر جرات داریم که بیاییم بگوییم کمیته‌ایم یا انجمن ولی خیانتی که این مدت به کشتی باچوخه شد این بود که از انجمن به کمیته تنزل پیدا کردیم ولی شهامت این را نداشتند که به جامعه کشتی باچوخه بگویند که کمیته شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *