پیام تبریک انجمن چوخه کشور به دکتر حمید امیری

به گزارش روابط عمومی انجمن چوخه کشور، رئیس انجمن چوخه کشور با صدور نامه‌ای با عنوان آقای دکتر حمید امیری مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان خراسان شمالی، انتصاب ایشان را به سمت مدیرکلی ورزش و جوانان استان خراسان شمالی تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد متن پیام به این شرح است:

جناب آقای دکتر حمید امیری

مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان خراسان شمالی

سلامٌ علکیم؛

احتراماً بدینوسیله حسن انتصاب جنابعالی که در سال ۸۶ به‌عنوان جوان برتر استان خراسان شمالی و پژوهشگر برتر و شهروند نمونه شهرستان بجنورد شناخته شده‌اید و از سوابق ارزشمندی در اداره کل آموزش و پرورش، ریاست هلال احمر شهرستان بجنورد، فعالیت در فدراسیون شنا، مسئولیت‌های مختلف ورزشی در آموزش و پرورش و سازمان‌های مردم نهاد برخوردار هستید موجب امید و نشاط بیشتر در بین اهالی کشتی با چوخه شده است.

وظیفه خود می‌دانم به‌نمایندگی از «اهالی محترم و قدرشناس کشتی باچوخه» این مسئولیت را صمیمانه به جنابعالی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال؛ برای‌تان سلامتی، سرافرازی روزافزون آرزو کنم.

امیدوارم این انجمن در حوزه فدراسیون ورزش روستایی بتواند با استفاده از کلیه توانمندی‌ها و تجربیات اساتید، صاحب‌نظران، پیشکسوتان و چوخه‌کاران از حمایت‌های جنابعالی برخوردار باشد و بتوانیم شاهد گسترش و شکوفایی این ورزش در سراسر کشور و جهان باشیم. انشاءا..

قربانعلی قائمی

رئیس انجمن چوخه کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *