پیام تبریک رئیس انجمن چوخه کشور به نمایندگی از اهالی خونگرم «کشتی باچوخه» به معاون وزیر ورزش و جوانان

به گزارش روابط عمومی انجمن چوخه کشور، رئیس انجمن چوخه کشور به نمایندگی از اهالی خونگرم «کشتی باچوخه» به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تبریک گفت.

در بخش های از پیام تبریک «قربانعلی قائمی» خطاب به «استاد محمد پولادگر» آمده است:« حسن انتصاب جنابعالی و پذیرش مسئولیت جدید بیانگر تعهد، تخصص و تجربه‌ی دو دهه مدیریت تحول آفرینِ جنابعالی در مسندِ ریاست فدراسیون تکواندو و نزدیک به دو دهه، در سایر مدیریت‌ها، موجب اعتماد مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و نویدبخش امیدواری و نشاط در بین اهالی ورزش به‌ویژه ورزش سنتی «کشتی با چوخه شده» است.

وی به نمایندگی از اهالی خونگرم «چوخه» از جناب آقای دکتر سجادی به خاطر حسن انتصاب تشکر نموده و پذیرش مسئولیت جدید را به آقای پولادگر و اهالی محترم ورزش تبریک گفته و برایشان از خداوند متعال، سراسر سرافرازی و موفقیت آرزو کرده است.

قائمی در این پیام ابراز امیدواری کرده است که «انجمن چوخه کشور» با توانمندی و تجربیات ارزشمند پیشکسوتان خود، از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان در دوره جدید مدیریتی، برخوردار شود و جایگاه قهرمانی در ورزش سنتی چوخه نیز ارتقاء یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *