شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ؛ رقابت چوخه کاران برتر کشور در آوردگاه طبیعی و زیبای روستای رهورد.

شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مسابقات کشتی با چوخه در آوردگاه طبیعی و زیبای روستای رهورد برگزار می‌شود.

رئیس هیات ورزش روستایی شهرستان قوچان گفت: این مسابقات در وزن های: ۶۶ – ,۷۴ – ,۸۴ – ,۹۶ – و ۹۶+ کیلو برگزار می‌شود و وزن کشی در روز پنجشنبه تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰:۳۰ بدون هیچگونه ارفاق و آوانسی انجام خواهد شد و محل وزن کشی نیز دبیرستان نمونه حضرت آیت الله خامنه‌ای در خیابان شهید باهنر قوچان خواهد بود.

پیرعلی باتقوا از کلیه چوخه کاران عزیزی که در نظر دارند در این مسابقات شرکت کنند، درخواست کرد، حتما مدارک زیر را به همراه داشته باشند:

۱. کارت واکسن کووید ۱۹(کرونا)
۲. کارت بیمه ورزشی سالجاری
۳. معرفی نامه اداره ورزش و جوانان شهرستان شهر مبدأ

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان نیز گفت: به پهلوان سنگین وزن در مسابقات کشتی باچوخه رهورد، شال پهلوانی و یک دستگاه دوچرخه علاوه بر جایزه نقدی اهدا خواهد شد. و به نفرات برتر وزن‌های پنجگانه شامل ۶۶-, ۷۴-, ۸۴-, ۹۶- و ۹۶+ کیلوگرم، به ترتیب به مقام های اول هر وزن مبلغ ۸ میلیون تومان، نفرات دوم مبلغ ۶ میلیون تومان و به نفرات سوم مبلغ ۴ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

رئیس هیات کشتی شهرستان قوچان که مسئولیت نایب رئیسی کمیته داوران کشتی با چوخه در انجمن چوخه کشور را نیز بر عهده دارد افزود؛ داوری این مسابقات توسط داوران رسمی انجمن چوخه کشور و طبق قوانین مصوب، انجام خواهد شد و هیچگونه ارفاقی لحاظ نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *