تاریخ دقیق مسابقات کشتی با چوخه روستای رهورد و قلعه شرف قوچان و مسابقات گود امام مرشد و شهر زیارت اعلام شد

به گزارش روابط عمومی انجمن چوخه کشور زمان قطعی مسابقات کشتی با چوخه روستای رهورد قوچان، مسابقات قلعه شرف در منطقه سلطان زیرابه شهرستان قوچان در استان خراسان رضوی و مسابقات گود امام مرشد شهر تیتکانلو شهرستان فاروج و و شهر زیارت در شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی اعلام شد

رئیس کمیته برگزاری مسابقات کشتی باچوخه کشور در گفت و گو با رسانه ها ضمن اعلام این خبر گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی و بارش رحمت الهی در این مناطق و همچنین تقارن روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با روز سی ام ماه مبارک رمضان، تغییراتی در تاریخ برگزاری مسابقات و تقویم ورزشی کشتی با چوخه بوجود آمده است.

مهندس ایوب حسنی افزود: آنچه قطعی است، این است که، در روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۲مصادف با روز سی ام ماه مبارک رمضان ، هیچ مسابقه‌ای  برگزار نخواهد شد.

وی پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفت و تاریخ‌های دقیق مسابقات کشتی با چوخه را در روزهای آینده به شرح زیر اعلام کرد:

  • مسابقات قلعه شرف در منطقه سلطان زیرابه شهرستان قوچان در روز سه‌شنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ در محل گود قلعه شرف و در صورت نامناسب بودن زمین در محل سالن ورزشی روستای قاچکانلو برگزار خواهد شد.
  • مسابقات شهر زیارت در شهرستان شیروان در روز سه‌شنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ در محل گود و در صورت نامناسب بودن هوا و زمین، در محل سالن ورزشی این شهر برگزار خواهد شد.
  • مسابقات کشتی با چوخه در آوردگاه چوخه‌کاران و گود طبیعی روستای رهورد در شهرستان قوچان در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ برگزار می‌شود.
  • مسابقات گود امام مرشد شهر تیتکانلو در شهرستان فاروج در روز جمعه تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *