در آستانه مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع)؛ مدیر امور تیم‌های منتخب انجمن چوخه کشور معرفی شد

در آستانه برگزاری مسابقات بین المللی کشتی با چوخه جام امام رضا(ع)؛ مدیر امور تیم‌های منتخب انجمن چوخه کشور معرفی شد:

رئیس انجمن چوخه کشور ضمن اعلام این خبر افزود، آقای هادی رستمی تیتکانلو از نیروهای جوان و باتجربه‌ای هستند که از پیشینه و سوابق ارزشمندی نیز در برگزاری اردوهای ورزشی و اعزام تیم به مسابقات ملی و بین المللی برخوردارند.

در بخشی از حکم مسئولیت ایشان، به انجام امور اجرایی تیم‌های منتخب در مسابقات بین‌المللی داخلی و خارج از کشور، تمهید مقدمات و برگزاری اردوهای مقدماتی و تدارکاتی به‌منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی تیم‌های منتخب، هماهنگی و نظارت بر رعایت نظم اردویی، رفتاری و اخلاقی ورزشکارانی که در اردوها حضور خواهند داشت، برنامه ریزی برای اوقات فراغت ورزشکاران اعم از برنامه‌های تفریحی مفید و انگیزه‌ساز تاکید شده است.

قائمی ابراز امیدواری کرده است؛ ایشان با همکاری اهالی محترم کشتی با چوخه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و برنامه ریزی بتوانند کارنامه موفقی را ارائه دهند.

متن کامل حکم به این شرح است:

جناب آقای هادی رستمی تیتکانلو
با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد ، توانایی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در خصوص ورزش سنتی کشتی باچوخه به موجب این حکم به سمت مدیر امور تیم‌های بین المللی انجمن چوخه ایران منصوب می شوید تا زیر نظر رئیس انجمن فعالیت نمایید.
امید است در سایه الطاف خداوند متعال و بهره گیری از ظریفت و قابلیت های موجود و برنامه ریزی در مسیر پیشبرد اهداف عالیه انجمن چوخه کشور موفق و مؤید باشید :
– انجام امور اجرایی تیم‌های بین‌المللی در مسابقات بین‌المللی داخلی و تیم‌های منتخب در مسابقات خارج از کشور
– تمهید مقدمات و برگزاری اردوهای مقدماتی و تدارکاتی به‌منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی تیم‌های منتخب
– – هماهنگی و نظارت بر رعایت نظم اردویی، رفتاری و اخلاقی ورزشکارانی که در اردوها حضور خواهند داشت
– برنامه ریزی برای اوقات فراغت ورزشکارانی که در اردوها شرکت خواهند کرد اعم از برنامه‌های تفریحی مفید، انگیزه ساز و کاهش دهنده خستگی‌های ناشی از اردوهای مستمر و تمرینات سنگین.
– همکاری با سایر مسئولین کمیته‌ها برای گسترش کشتی باچوخه در خارج از کشور.
قربانعلی قائمی
رئیس انجمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *