مسابقاتِ گودِ بنی‌هاشمِ روستایِ برغمد؛ در هاله‌ای از ابهام!

یکی از میادین پرآوازه در ورزش سنتی چوخه در سال‌های اخیر، برگزاری رقابت‌های چوخه کاران صاحب عنوان قهرمانی و ورزشکاران مطرح در رشته کشتی با چوخه در گود مزین به نام بنی هاشم در روستای سرسبز برغمد از توابع شهرستان جوین بوده است.

با توجه به اینکه امکان برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در دهه اول فروردین در این گود مشهور وجود دارد ولی تاکنون خبری در این زمینه و برگزاری مسابقات در تعطیلات نوروزی طبق سنوات گذشته منتشر نشده است.

لذا اهالی محترم کشتی باچوخه از فرماندار محترم شهرستان جوین، رئیس اداره ورزش و جوانان و هیات ورزش روستایی و انجمن چوخه این شهرستان و متولیان و مسئولین محترم این گود و روستای برغمد؛ انتظار دارند تاریخ دقیق مسابقات گود بنی هاشم را اعلام کنند.

اهالی محترم کشتی با‌چوخه و چوخه کاران عزیز؛ دوازده دوره از مسابقات باشکوه را در گود بنی هاشم  روستای برغمد با همت بلندِ حاج علی برغمدی، همسر نیک اندیش و ورزش دوست ایشان، پیشکسوتان عزیز و مردم شریف روستای برغمد و شهرستان جوین شاهد بوده‌اند.

گودی که روزهای خاکی(در پانزده سال پیش) را در خاطره ها وجود دارد و هر روز نیز بر امکاناتش از قبیل رختکن ورزشکاران، سکوهای تماشاگران، جایگاه ویژه و سرویس های بهداشتی و مانند آن افزوده است.

امیدواریم هر چه زودتر تاریخ دقیق مسابقات کشتی با چوخه در گود بنی هاشم روستای سرسبز برغمد در ایام نوروز اعلام شود.

♦️کانال رسمی انجمن چوخه کشور
@chukhe_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *