دکتر سجادی: حضور جامعه ورزش و جوانان در مرقد مطهر برای نشان دادن ارادت به امام خمینی(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی است

دکتر سجادی: حضور جامعه ورزش و جوانان در مرقد مطهر برای نشان دادن ارادت به امام خمینی(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

صبح امروز جامعه ورزش کشور با حضور دکتر سجادی مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و سایر مسئولین از جمله دکتر محمد تقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی با حضور در مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق کردند.

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان؛ مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیرانقلاب اسلامی با حضور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان، دکترکلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، دکتر پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی، دکتر یامین پور معاون امور جوانان، علیرضا پسندیده مدیرکل توسعه ورزش روستایی، دکتر محمدتقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون و سایر مدیران کل و روسای فدراسیون های ورزشی برگزار شد.

 

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به علاقه و ارادت جامعه ورزش و جوانان به امام خمینی(ره) گفت: ورزشکاران با حضورشان در مرقد مطهر امام راحل ضمن عرض ارادت به امام عزیزشان، نشان دادند که در تمام عرصه ها در کنار مردم کشورشان هستند.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی در مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به مردم ایران و جامعه ورزش اظهار داشت: در این ایام ضمن زمانبندی خاص و هماهنگی بعمل آمده با وزارت ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران قرار بر این شد که جامعه ورزش و جوانان و ورزشکاران با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به علاقه و ارادت جامعه ورزش و جوانان به امام راحل بیان داشت: ورزشکاران با استقبال و حضور پرشور در این مراسم نشان دادند که در تمامی عرصه ها در کنار مردم کشورشان هستند و دوست داشتند در ایام الله مبارک فجر مجدد عرض ارادت به امام عزیزشان داشته باشند.

گفتنی است پس از مراسم تجدید میثاق  جامعه ورزش و جوانان بر سر مزا‌ر شهدا و پیشکسوتان، قهرمان، نام‌آوران ورزشی عزیزی که آرامگاه ابدیشان در بهشت زهرا است، حضور بهم رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *