اولین دوره مسابقات قهرمانی کشتی باچوخه کشور در رده‌های نوجوانان و جوانان در یکم اسفند سال‌جاری به میزبانی تربت‌جام برگزار می‌شود.

‍سعید کبودانی رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در گفت‌و‌گو با رضا اعلمی خبرنگار خراسان از میزبانی اولین دوره مسابقات قهرمانی کشتی باچوخه کشور در رده های نوجوانان و جوانان در تربت جام خبر داد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی تربت جام با اعلام این خبر در گقتگو با خبرنگار خراسان گفت: از آنجایی که فدراسیون ورزش روستایی و عشایری کشور در نظر دارد تا اولین دوره مسابقات قهرمانی کشتی باچوخه کشور در رده های سنی نوجوانان‌ و جوانان را برگزار نماید لذا تربت جام تقاضای میزبانی این‌ دوره از مسابقات را به استان اعلام که با موافقت استان و همچنین فدراسیون ورزش روستایی و عشایری کشور با این درخواست، تربت جام به‌عنوان میزبان اولین دوره مسابقات قهرمانی کشتی باچوخه نوجوانان و جوانان‌ کشور معرفی گردید.

سعید کبودانی همچنین افزود: این‌ مسابقات در شش وزن برگزار می گردد و پیش‌بینی می‌شود ۲۲ تیم از سراسر کشور در این مسابقات شرکت نمایند.

وی در ادامه گفت: از آنجایی که برگزاری چنین تورنمنت‌های ورزشی در شهرستان هزینه های زیادی در بردارد در همین رابطه با جلساتی که با فرمانداری و شورای اسلامی شهر تربت جام برگزار گردید تا کنون ۵۰٪ از هزینه.های برگزاری این‌ مسابقات تامین و مابقی هزینه‌ها همت خیرین و مردم‌ علاقه‌مند به این رشته ورزشی را می‌طلبد که در راستا، ورزش این شهرستان را در این تورنمت بزرگ حمایت کنند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی تربت جام در پایان ورود تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات را سی‌ام دی‌ماه و شروع مسابقات را اول بهمن ماه سال جاری اعلام نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *