پیام رئیس قبلی انجمن چوخه چناران خطاب به اهالی محترم کشتی با چوخه این شهرستان

پیام رئیس قبلی انجمن چوخه چناران خطاب به اهالی محترم کشتی با چوخه این شهرستان

به گزارش روابط عمومی انجمن چوخه شهرستان چناران، سروان علی کارگر از پیشکسوتان و فعالان عرصه کشتی با چوخه به عنوان رئیس انجمن چوخه شهرستان چناران منصوب شد که برای ایشان و همکارانشان در دوره‌ی جدید آرزوی موفقیت می‌کنیم و انتظار می‌رود افتخارات چوخه‌کاران چنارانی که همواره در صدر افتخارات این ورزش بوده‌اند و تا مسابقات ملی و بین‌المللی نام این ورزش، نام خراسان، نام چناران ‌و به‌ویژه پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را به احتزاز در آورده‌اند، بیش از پیش ادامه یابد و آقای علی رشیدی شیخ‌کانلو از پیشکسوتان کشتی با چوخه و عضو مجمع بازنگری در قوانین و مقررات این ورزش و مسئول قبلی انجمن این شهرستان؛ خطاب به اهالی کشتی با چوخه چناران پیامی را منتشر کرد.

متن کامل پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم پهلوانان و پیسکسوتان و ورزش دوستان کشتی چوخه

باسلام
نمی دانم چگونه آغاز کنم که پایانی را خبر دهم. حدود ۱۱ سال است که در خدمتتان بوده ام. اینک که علی رغم میل باطنی ام، با توجه به مشغلات کاری از سمت خود کناره گیری نموده ام. هرچند که خدمت به شما دوستان عبادت بود. رفتار همراه با مجبت شما، کلمات پر مهر، لبخندهای واقعی و دوستانه، حمایت‌های همه جانبه، همکاری‌های بی‌دریغ، این‌ها را چگونه می‌توان جبران و یا قدردانی کرد.

امیدوارم خاطرات بد این سال‌ها، کاستی‌ها و تقصیرهای مرا ببخشید و فراموش کنید و در عوض چهره‌ای را به‌خاطر بسپارید که همیشه همه شما را دوست داشته و به دوستی‌تان افتخار می.کند و به حمایت و دعای خیرتان نیازمند است.
گرامی می‌دارم یاد و خاطره زنده‌یاد هادی نامدار که همواره در سختی‌ها در کنارم بود و تشکر می‌کنم از فرمانداری محترم شهرستان چناران، اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان، شورا و شهرداری، کارخانجات و دامداران، کشاورزان و دیگر دوستان که همیشه بنده را یاری نمودند.
برای همگی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی و کار موفق و سربلند باشید.

با آرزوی توفیق و طول عمر برای همه‌ی شما عزیزان

علی رشیدی شیخ کانلو
رئیس قبلی انجمن چوخه شهرستان چناران و عضو مجمع بازنگری در قوانین و مقررات کشتی باچوخه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *